måndag 19 maj 2014

Albarracin, något försenat!

Då jag för nuvarande är fast i Danmark på praktik visserligen sjukt kul, så blir det lite brist på klättring..... Men lite bouldering på Hallandsåsen och lite repklättring på kullen har ju hunnits med men dåligt med bilder vart det.

Så i brist på annat så tänkte jag slänga upp de bilder som jag tyckte var bäst från Albarracin som jag och några kompisar spenderade nyår i.

Men först en hyllning till den nya Klätterföraren över Kullaberg! Vilket häst jobb som har blivit gjort med alla fakta- och bildletande. Sjukt bra jobbat, jag kan varmt rekommendera den till alla som ska till Kullaberg!

Så lite bilder då!
Efter en höst då jag har pluggat en del(sjukt ovant) så kände jag mig trött på allt i hela kroppen, så vad gör man inte för att ladda upp kroppen inför en ny termin, jo en klätterresa såklart!!


För er som inte vet så är Albarracin en liten by som ligger insprängt mellan bergen i Spanien(inte norr i Spanien men typ mitt i), den här lilla by är med på världsarvslistan och det är inte för intet. Det är helt obeskrivligt som den ser ut..... vi tar några bilder istället.














Klättringen ligger ungefär 10 min utanför byn, här parkerar på samma ställe oavsett vilket boulderområde som är dagens mål. Vilket gör det perfekt om man är på olika nivår i gruppen.

Här kommer ett urval av de bilder som jag tog under resan.








Jag är inte med på några bilder men jag skyller på:
lite för gott kanske....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar